fbpx

Ce spun clientii nostri

A fost cel mai tare curs de pana acum!! Sunt foarte impresionata de cum au decurs cele 2 zile de curs, cred ca mi-a depasit toate asteptarile. Multumim Pablo!
STERPU CAMELIA
ASM
Mi-a placut foarte mult ca a imbinat lucrurile practice cu cele teoretice. Am avut foarte multe de invatat, mai ales partea cu oferirea si receptionarea feedback-ului si partea cu eliminarea cuvintelor in plus de e-mail.
BUTNARU COSTEL
PROJECT MANAGER
Au fost 2 zile de curs captivante. Un curs excelent! Multumim!
TUDOR MARIA
Cursul, prezentarea si punerea lui in practica mi-au depasit asteptarile cu mult. Jos palaria!!!
DINCA ALEX
SENIOR ACCOUNTANT
Florin este un trainer deosebit, un om de la care poti invata (si am invatat) foarte multe lucruri. Sper sa mai am sansa sa mai particip la cursuri sustinute de el.
DEDU IOANA
A.P.

Inteligenta emotionala - cum utilizam emotiile pentru a ne creste eficienta in business

Cercetarile arata ca abilitatile de Inteligenta Emotionala (IE) pot face diferenta in ceea ce priveste performanta in business. David McClelland a evaluat 30 de companii, la inceputul anilor 2000, si a gasit ca scorurile mai mari la IE au diferentiat top performerii de companiile cu performanta medie. Institutul de Stiinta si Tehnologie al Universitatii din Mancester a derulat o cercetare din care a concluzionat ca managerii cu scoruri ridicate la Inteligenta Emotionala erau mai sanatosi, mai fericiti si obtineau performante mai bune decat ceilalti manageri.

Componente ale IE, precum constiinta de sine emotionala, empatia si rezolvarea de probleme pot prezice succesul in vanzari sau succesul tehnicilor de vanzari utilizate.

Prin caracterul complex si compozit, Inteligenta Emotionala este o calitate care poate fi, intre anumite limite, invatata si antrenata, mai ales atunci cand persoanele care parcurg programele de invatare manifesta motivatie si dorinta de imbunatatire.

  • Emotiile – necunoscutele care ne (de)regleaza viata. Diversitatea emotiilor. Mecanisme reglatorii

  • Inteligenta Emotionala (IE), concepte cheie; delimitarea fata de inteligenta generala; cele mai recunoscute si acceptate modele ce au cercetat efectele IE in viata reala

  • Cum masuram Inteligenta Emotionala? Exercitiu de autoevaluare printr-un instrument dezvoltat special pentru acest curs

  • Modelul Bar-On; componentele IE ce se asociaza cu 3 orientari fundamentale ale managerilor

  • IE, succesul managerial si “leadership derailment”

  • Empatia si perspectiva celuilat; joc de rol “O discutie cu un calator in timp”

  • Controlul impulsurilor si gestionarea propriei furii. Mituri despre furie destramate de stiinta

  • Asertiv – pasiv – agresiv: modele de relationare cu ceilalti; joc de rol

  • Chestionarul Thomas Kilmann de evaluare a propriilor reactii in situatii de conflict

  • Reframing-ul cognitiv – strategie majora de gestionare a emotiilor pentru cresterea Inteligentei Emotionale

Comunicarea de business; cum sa ne cultivam un stil elegant si eficient

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Comunicarea si relationarea cu ceilalti; dezvoltarea unui climat de echipa armonios

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Abilitati de prezentare si public speaking construite prin tehnici ale neuro-stiintelor

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Construirea si livrarea cu succes a unei prezentari memorabile

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!