fbpx

Category management si merchandising

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Personal branding in organizatii

Constructia brandului personal devine un element vital in contextul relatiilor si al mediului profesional si de business in care activam. In interactiunea cu colegii, partenerii de afaceri sau superiorii, un brand personal puternic te va avantaja, va scoate la lumina calitatile personale si va da directia potrivita de dezvoltare profesionala.

Cartea de vizita a reputatiei, identificarea și clarificarea misiunii personale, precum și a valorilor și abilităților proprii, cunoașterea modului în care suntem perceputi de catre ceilalți, identificarea punctelor tari și a celor slabe în relația cu colegii, cu clienții interni și cu cei externi, dezvoltarea calitatilor, comunicarea eficienta si transformarea in mesaje-cheie, utilizarea acestora ca avantaje competitive unice pentru cariera, diferentierea profesionala sunt eleméntele de care avem nevoie pentru constructia unui brand solid.

  • Brandul personal. Identitatea de brand. Ce defineste brandul personal? Nevoia brandului personal.

  • Personal branding Kit. Strategie de brand

  • Planul de comunicare pentru brandul personal. Personal branding si networking, social media.

  • Arhitectura individuala a brandului personal. Personal screening – imagine personala actuala şi viitoare.

Intraprenoriat. Cum utilizam calitatile antreprenoriale in interiorul organizatiei

… Sau cum sa creezi un mediu antreprenorial, dinamic, inovativ, orientat spre performanta, in cadrul organizatiei tale. Un intraprenor este un angajat care are mentalitatea unui antreprenor. Transformarea angajaților în intraprenori va oferi companiei personal motivat, proactiv și orientat către acțiune, care se va simti confortabil să preia inițiativa, în căutarea unui mod inovativ de a-si duce la indeplinire obiectivele.

 

  • Intraprenoriat – Intraprenor. Concept.

  • Antreprenoriat și Intraprenoriat. Analiza oportunitatilor de afaceri si transformarea problemelor sau a provocarilor in oportunitati. Modele intraprenoriale. Identificarea rolurilor in organizatii.

  • Resurse. Optimizarea resurselor. Conceptul de bootstrapping. Negociere resurse interne.

  • Intraprenor. Abilitati antreprenoriale si intraprenoriale. Caracteristicile intraprenorului de succes. Provocari. Retentia talentelor in cadrul organizatiei.

  • Inovare si Intraprenoriat. Incorporarea inovatiei in organizatii. Dileme de inovare. Metode/ Provocari. Climatul organizaţional creativ

  • Identificarea ideilor noi in cadrul companiei si evaluarea aplicabilitatii acestora.Tehnici de ideatie. Testare si validare idei de afaceri.

  • Strategia de inovare. Strategia creativitatii. Instrumente. Seminarul de creativitate.

  • Instrumente intraprenoriale. Construirea planului de afaceri. Pozitionarea initiativelor intraprenoriale. Capcane intraprenoriale. Platforme de inovare si context organizational.

Customer service. Excelenta in experienta oferita clientilor

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Supply Chain Management - pentru profesionisti

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Finance for non-finance - descifrarea si utilizarea situatiilor financiare si a managementului financiar

Deprinderea limbajului contabilitatii si a finantelor, interpretarea corecta a continutului rapoartelor financiare (bilant contabil, cont de profit si pierderi, cash flow), intelegerea rolului acestora, analiza si intepretarea performantelor financiare ale companiei si utilizarea analizei indicatorilor pentru dezvoltarea strategiei de business sunt elemente cheie pentru orice manager ce doreste cresterea performantei si competitivitatii companiei.

Experientele intense de invatare, prin combinarea echilibrata a conceptelor teoretice si a studiilor de caz, spete practice, sunt orientate spre intelegerea obiectivelor companiei din perspectiva financiara, argumentarea si sustinerea din punct de vedere financiar a procesului decizional, administrarea eficienta a tuturor resurselor companiei, anticiparea riscurilor, precum si asupra intelegerii, constientizarii impactului fiecarei decizii asupra stabilitatii financiare a companiei.

  • Finantele- instrumentul managerilor performanti. Contabilitate # Management financiar.

  • Management financiar, finante – principiile de baza si termenii uzuali utilizati in analizele financiare.

  • Bilanţ (Balance Sheet); ecuatia de baza, structură, interpretare; capitalul circulant si importanta lui intr-o afacere

  • Fluxul de numerar (Cash Flow Statement); sursele fluxului de numerar, structură, interpretare; Profit vs cashflow- reconcilierea celor doua instrumente. Eficientizarea fluxului de numerar. Metode si semnale de alarma

  • Analiza financiara – metode şi criterii de analiză a situaţiei / performanţei financiare a unei companii

  • Procesul de bugetare – instrument de eficienta manageriala.

Problem solving. Strategii si abordari eficiente in rezolvarea de probleme si in luarea deciziilor

Cu toții ne confruntăm cu probleme, iar acestea nu dispar pur si simplu, ci se amplifica daca nu sunt tratate in mod eficient. Luarea deciziilor fundamentate si rezolvarea eficientă, creativa a problemelor sunt atribute ale performantei si abilitati esentiale de leadership.

A lua decizii intr-o maniera constructiva si a solutiona eficient problemele, necesita insusirea cunostintelor si abilitatilor necesare anticiparii, identificarii, definirii si solutionarii problemelor cu care ne confruntam, dezvoltarea tehnicilor de analiza, cauzele, consecintele si impactul asupra activitatii, utilizarea tehnicilor creative si a gandirii critice.

  • Problema. Solutionarea problemei. Problemă – cauză – soluții. Dezvoltarea culturii Agile

  • Metode si modele de rezolvare a problemelor

  • Creativitatea. Rolul creativității în procesul de solutionare a problemelor si in luarea deciziilor. Instrumente și metode de gândire creativă pentru solutionarea problemelor. Instrumente de generare idei.

  • Strategii de dezvoltare a creativității

  • Decizia. Procesul decizonal. Abordarea structurata a procesului decizional. Evitarea capcanelor si a prejudecatilor de luare a deciziilor. Ce sunt si cum le eviti.

Productivitate prin Excel si Outlook

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!

Iti multumim pentru vizita si pentru interes. Aceasta sectiune este in curs de definitivare. Lucram intens pentru a-ti oferi un continut nou si atragator. Te rugam sa ramai aproape si sa continui sa urmaresti Sfera Business!