Managementul Echipei

Curs de 2 zile ce cuprinde un set de abilitati necesare maximizarii rezultatelor unei echipe.

DescriereStartup Stock Photos

In rol de manager de echipa, esti în situatia de a indeplini obiective de performanta cu ajutorul oamenilor pe care ii conduci. Oameni care au abilitati, cunostinte si atitudini diferite. Oameni care sunt motivati de aspecte diferite. Ca un dirijor de orchestra, trebuie sa scoti tot ceea ce este mai bun din oamenii tai.

Acest curs puternic interactiv ii familiarizeaza pe participanti cu abilitatile, cunostintele si atitudinile necesare conducerii unei echipe, incluzand intre subiectele abordate:

Cursul are avantajul de a folosi atat metode de predare eficiente pentru a maximiza transferul de cunostinte si abilitati, cat si expertiza de management a facilitatorilor.

Ce spun participanții:

logo38

Managementul Echipei este un workshop bine construit si pot spune ca mi-a depasit asteptarile prin informatiile prezentate, detaliile importante si implicarea tuturor participantilor intr-un mod activ in vederea rezolvarii aplicatiilor practice. O echipa de profesionisti care isi face treaba cu pasiune. Felicitari Sfera Business si mult succes pe mai departe!”  Laura Beli, HR Business Partner Commerce – Heineken România

Citeste mai mult

sigla EY“A fost un curs bine organizat, cu jocuri foarte utile si din care s-au invatat multe, cu impartasire de exepriente diverse, foarte utile si cu oameni dedicati dezvoltarii personale si profesionale. Desi am experienta manageriala de peste 10 ani am avut de aflat lucruri noi si am apreciat foarte mult interactiunea cu ceilalti participanti. Felicitari pt un mix atat de bun de elemente care sa produca transferul de cunostinte!” – Elena Badea, Director of Marketing and PR, Ernst & Young

 

brother sigla“ Foarte multumit. M-am mai “luminat” asupra a ce inseamna sa fii manager de echipa. Multa bafta!” – Emil Ilarie, Account Manager, Brother Romania

Descarcă PDF Vezi sesiuni open

Managementul Relațiilor Interpersonale

IMG_1694Curs de 1,5 zile ce cuprinde Teoriile Esențiale ale Motivării și Metode Eficiente de îmbunătățire a Comunicării

Descriere

Acest curs se adreseaza managerilor care conduc echipe, sau membrilor unei echipe de proiect, sau tuturor celor care isi doresc sa-si imbunatateasca abilitatile generale de comunicare cu managerii, colegii, clientii sau angajatii lor. Cursul este presarat cu o varietate de exercitii de grup de natură sa ii provoace pe participanti sa puna in practica cele invatate in mod repetat, in contexte diferite. In acest fel, abilitatile nou dobandite vor fi asimilate si integrate natural în comportamentul lor, pentru a fi folosite ori de cate ori este nevoie.

La finalizarea cursului, participantii vor fi capabili:

Ce spun participantii:

“Am implementat cu partenerii de la Sfera Business doua sesiuni de training de exceptie, intre care un curs de imbunatatire a comunicarii interdepartamentale. Care nu a ramas doar la stadiul de curs in clasa, ci a fost urmat de o intalnire de follow-up, precum si de mini sesiuni de coaching one-to-one cu o parte dintre participanti. Acestea au fost facilitate eficient de catre Sorin, datorita relationarii rapide si empatice cu majoritatea participantilor. Efectele in firma au fost imediate si vizibile. Membrii echipelor au început sa se asculte mai mult unii pe ceilalti, au descoperit ca pot exista mai multe puncte de vedere valide in acelasi timp, au dovedit intelegere reala a celorlalte puncte de vedere, dorinta crescuta de suport si ajutor, implicare activa in rezolvarea problemelor colegilor. Mergand mai departe, am constatat la nivel organizational o limpezire a raporturilor de munca, clarificarea cailor de obtinere a rezultatelor, precum si accelerarea generala a proceselor din agentie.” – Traian Titirisca, Managing Partner, Benett Advertising (2012)

 

Citește mai mult

 

Descarcă PDF Vezi sesiuni open

Manager pentru prima dată

Curs de 2 zile ce cuprinde intelegerea rolului si functiunilor manageriale, impreuna cu un set de abilitati necesare celor aflati pentru prima data in acest rol.IMG_2373

Descriere

 Rolul de manager poate fi extrem de solicitant. Pentru majoritatea oamenilor, abilitatile necesare pentru a conduce o echipa nu vin in mod natural, aceasta insemnand ca trebuie invatate si aplicate sistematic, pana la adoptia lor.

Fara training adecvat, cei mai multi aflati in acest rol nu vor face decat sa copieze stilul unuia sau altuia dintre managerii cu care au lucrat. Iar dacă acestia au avut abilităti! interpersonale slabe, noii manageri îsi vor dezvolta o multime de comportamente gresite.

Cercetarile au aratat ca astfel de procese de lucru sunt esentiale, deoarece multi manageri nou-promovati pur si simplu nu au la indemana metode de management alternative spre a le aplica în diversele situatii cu care se confrunta.

Din cuprins:

Ce spun participantii:

Personal, cursul m-a ajutat mult sa ma organizez. Experienta mea ca manager de echipa nu este atat de mare, fiind la inceput si crescand foarte mult in timp scurt. Sorin și Catalin m-au ajutat sa imi pun în ordine idei despre organizarea lucrurilor, procese si managementul performantei, pe care înainte le faceam din inertie sau intuitie. Incerc constant sa pun in practica structura cu care m-am familiarizat pe parcursul cursului, pentru ca mi se potriveste si sunt confortabila cu a o implementa. Am incheiat cursul cu “teme pentru acasa” – promit ca le voi face! Va multumesc pentru experienta pe care ati impartasit-o cu noi la curs!” – Alexandra Musat,  Sales Manager – Netop

Citeste mai mult

Descarcă PDF Vezi sesiuni open

Influencing Leadership

LeadershipCurs de 2 zile cu un continut cuprinzator pe tema  Leadership-ului

Descriere

Acest curs intensiv ii pregateste pe participanti pentru rolul solicitant de lider, atât de important in mediul competitiv de azi. Cursul pune accent pe multe dintre abilitatile necesare unui lider: capacitatea de a-si forma o viziune, de a sti cum sa gestioneze asteptarile partenerilor, de a sustine moralul echipei, de a gestiona riscuri, a exploata oportunitati, a detecta tendinte si a construi un mediu creativ si motivant in care echipa sa lucreze. Acest curs contine multe exercitii care ii incurajeaza pe participanti sa practice abilitatile de leadership si ii invata cum sa gestioneze o varietate de situatii tipice pe care le intalnim atunci cand ii coordonam pe altii.

Ce spun participantii:

Citește mai mult

 

Descarcă PDF Vezi sesiuni open

Construirea Echipei de Succes

Curs de 2 zile care include Metode și Concepte eficiente de Team BuildingIMG_2632

Un curs ideal pentru a incuraja legatura dintre membrii echipei si a creste eficienta grupului.

Descriere

Acest curs extrem de interactiv ii familiarizeaza pe participanti cu principiile construirii unei echipe si regulile muncii in echipa, incluzand intre subiectele tratate: abilitati de comunicare eficienta, abilitati de rezolvare a problemelor, valoarea cooperarii in cadrul echipei si multe alte aspecte. Cursul de construirea echipei oferit de Sfera Business este atat distractiv, cat si educativ si are avantajul de a folosi metode de predare eficiente pentru a maximiza transferul de cunostinte si abilitati. Pachetul de curs contine un număr mare de exercitii pe care le puteti selecta in functie de nevoile dvs. specifice.

La finalizarea cursului, participantii vor fi capabili:

Ce spun participantii:

 

Citeste mai mult

 

Descarcă PDF Vezi sesiuni open

Cum oferim si primim feedback

IMG_1698Curs de 1 zi despre Cum oferim si primim feedback

Un curs ideal pentru intarirea relatiilor in cadrul echipei si imbunatatirea abilitatilor de comunicare.

Descriere

Acest curs ii ajuta pe participanti sa ofere feedback in mod eficient si sa primeasca feedback intr-o maniera care incurajeaza transferul de informatie. Este un curs ideal de management.  Participantii vor invata aceste tehnici explorand atat exemple pozitive cat si negative si vor intelege cum sa isi formuleze afirmatiile in asa fel incat sa obtina cele mai bune rezultate. Acesta este un curs interactiv care contine o varietate de exercitii si cuprinde toate resursele de training necesare pentru a derula cursul.

La finalizarea cursului, participantii vor fi capabili:

Ce spun participantii:

Citeste mai mult

Descarcă PDF Vezi sesiuni open

Coaching on-the-job (tactic) pentru managerii de vanzari

Curs de 2 sau 2,5 zile, puternic interactiv, care cuprinde numeroase sesiuni practice de coaching.

 

Descriere

Workshopul tratează o gama de subiecte privind principiile coaching-ului tactic si acoperă arii de discutie ca:

Cursul este incarcat de exercitii, scenarii si studii de caz cu modele de discutii de coaching. Participantii vor parcurge numeroase exercitii individuale si de grup pentru a dobandi arta adresarii intrebarilor potrivite si pentru a obtine angajamentul si implicarea membrilor echipei in imunatatirea performantelor de la job.

Ce spun participantii:

“Pentru mine, acest curs a fost peste asteptari, deoarece modul in care a fost abordat, exemplele si jocurile de rol au fost excelente si practice. “ – Sorin Ghedus, Sef zona

Citeste mai mult

“Am primit informatiile de care aveam nevoie pentru acoperirea unor goluri in cunostintele mele. Curs structurat ok, care pe mine m-a “prins”, atat ca informatie, cat si ca prestatie a instructorului.” – Silviu Motorga, ASD

“Cursul a fost neasteptat de interactiv. Fiecare am avut ocazia să exersam.” – Alin Ardelean, Formator

“Consider ca acest curs m-a ajutat sa inteleg ce e Coaching-ul, cum sa pun in aplicare abilitatile de coach si sa imi dezvolt abilitatile de comunicare.” – Ancuta Stefanovici, Manager Proiect

“A fost un curs excelent,  in care am participat si noi activ si am exersat, ceea ce ne ajuta mai mult decat simpla ascultare si asimilare a informatiilor. Consider ca a fost un training din care am avut doar de invatat si cu siguranta ma va ajuta pe viitor in relationarea cu colegii si nu numai. Mi-a placut foarte mult prestatia trainerului, deoarece a stiut sa ne mentina treaz interesul pe tot parcursul trainigului.” – Diana Vuici, RSG

 

 

Descarcă PDF Vezi sesiuni open

Delegarea

Curs de 1 zi despre cum sa delegam sarcinile pentru a deveni mai eficienti

negocieri in IKADescriere

In acest curs, participantii invata cum sa delege sarcini catre altii, in conditiile in care cei mai multi dintre oameni gasesc delegarea dificila. Acest lucru se intampla fie pentru ca se tem sa nu piarda controlul, fie pentru ca nu sunt siguri cum se deleaga corect, sau, pur si simplu, cred ca ei pot face treaba mai bine. Participantii la curs vor invata cum să depaseasca aceste bariere folosind o abordare sistematica in materie de delegare. Ei vor lua cunostinta despre diferite strategii si vor invata cum sa procedeze pentru a obtine cele mai bune rezultate.

La finalizarea cursului, participantii vor fi capabili:

Ce spun participantii:

Citeste mai mult

 

Descarcă PDF Vezi sesiuni open

Managementul Conflictelor

Curs de 1 zi despre Cum sa gestionam conflictele interpersonale în echipaconflict mgmt

Descriere

Conflictele la locul de munca au un puternic impact negativ asupra performantei angajatilor. Ele nu numai ca afecteaza motivatia, dar pot duce, atunci cand nu sunt gestionate corespunzator, la o fluctuatie de personal nedorita.

Managementul Conflictelor este un curs foarte practic, ce isi propune sa furnizeze participantilor cateva instrumente pentru a gestiona situatiile conflictuale din interiorul echipei.

La finalizarea cursului, participantii vor fi capabili:

Ce spun participantii:

 

Citește mai mult

 

Descarcă PDF Vezi sesiuni open

Fashion Retail Management. Invata cum sa-ti eficientizezi reteaua de retail

Descriere

safdfsdgsg

Fara inoiala vanzarea catre consumator este elementul central al acestui curs, insa vanzarea nu inseamna numai interactiunea client-consilier de vanzari, ci si identificarea clientilor si a comportamentelor lor de cumparare, crearea unei experiente placute de cumparare, gestionarea stocurilor, stabilirea strategiilor de pret, mentinerea imaginii brandului sau pregatirea profesionala a consilierilor si motivarea angajatilor.

Programul este construit din perspectiva managerului de magazin si le formeaza participantilor imaginea de ansamblu a unui business de fashion retail, cum se leaga ceea ce fac ei de activitatea altor functiuni cheie din compania de retail.

Programul contine,  de-a lungul a 3 module, 6 teme esentiale de retail management, participantii regasind in workshopuri situatiile cu care se confrunta in munca de zi cu zi.

Primul modul: Nivelul operational – Perspectiva Client

Al doilea modul: Nivelul tactic – Perspectiva Echipa

Al treilea modul: Nivelul strategic – Perspectiva Produs

Fiecare modul dureaza o zi si ofera participantilor instrumentele esentiale pe care le pot folosi incepand de a doua zi in magazinul lor in scopul eficientizarii activitatii.

Ce spun participantii:

 

Citeste mai mult

Descarcă PDF Vezi sesiuni open