Adrian Barbu

Înapoi la echipă

Adrian a lucrat peste 10 ani în pozitii de top in firme multinationale (leaderi globali sau locali), dintre care 1 an ca Director Adjuct in Marketing si 5 ani ca Sales Director pentru Kraft Foods Romania (Sub-departamente in responsabilitate: Sales Force, Trade Marketing, Merchandising, Customer Service). In toate pozitiile ocupate, Adrian a fost solicitat pentru a genera si conduce importante schimbari in organizatie sau in plan strategic, cu impact asupra organizatiei.

Realizari care il recomanda pentru aceasta topica:

– Ca Director Ajunct de Marketing in Kraft Foods:

Lansarea in Romania a celui mai profitabil produs al KFI din categoria “beverages”, sucul-pudra Tang. Conducerea unei operatiuni de lansare ce a implicat oferirea de peste 1,500,000 de esantioane, in sistem door-to-door, back-pack si in-store-sampling, si conducerea unei echipe de peste 1,200 oameni în teren (agentie, forta proprie, forta distribuitori). Succesul operatiunii a creat bestpractice pentru regiunea CEE.

Lansarea cafelei Jacobs în Romania, cu atingerea unei cote de piata de 18% in primul an.

– Ca Sales Director in Kraft Foods:

Integrarea Departamentelor de Vanzari si Customer Service al Nova-Brasilia Romania in Kraft Foods Romania, conversia “culturala” a unei organizatii de tip “estic” la una Americana, leader global. Premiul Managerului General pentru rezultatele deosebite, viteza, profunzimea si succesul integrarii.

– Ca Retail Director Flanco International (Oresa Ventures)

Schimbarea culturii Organizatiei de Retail în 18 luni intr-una super-performanta, cu obtinerea de rezultate net superioare celor anterioare, in vederea unui proces de due-dilligence favorabil la vanzarea firmei. Vanzarea Flanco, în 2006, a fost caracterizata de catre Oresa Ventures drept cel mai ridicat return on investment procentual din istoria fondului de investiții.

Activitate de trainer:

Adrian are un MBA în Management cu Universitatea din Toulouse.

Din 1997, a fost, în paralel cu functiile detinute, trainer intern de Strategie pentru regiunea CEE, pentru Kraft Foods. Din anul 2005, Adrian s-a dedicat profesiei de consultant, trainer si coach. Adrian a antrenat peste 3,000 de persoane la toate nivelurile.

Din 2009, este invitat pe 4 continente ca și Key Note speaker pe teme de Leadership si Customer Experience Strategy. La ultimele 5 evenimente a obtinut constant cel mai mare punctaj în feedback-ul audientei.