Consultanţă & Coaching

Eficiență și valoare adăugată

Înțelegem mai bine strategia, obiectivele, procesele și structura organizațională ale clienților noștri pentru a face o diagnoză corectă a nevoilor și pentru a dezvolta o soluție eficientă.

Consultanţă & Coaching

Eficiență și valoare adăugată

Înțelegem mai bine strategia, obiectivele, procesele și structura organizațională ale clienților noștri pentru a face o diagnoză corectă a nevoilor și pentru a dezvolta o soluție eficientă.

„…informațiile și sfaturile primite constant ne-au ajutat să “limpezim” neclaritățile și să avem o direcție mai bine orientată. Sunt convins că și de acum înainte vom avea o colaborare la fel de benefică.”

Andrei Moroianu – Head of Operations, CAFEA FORTUNA

Ce facem

METODA

Identificarea și diagnoza nevoilor de dezvoltare se fac folosind metode riguroase și modele care s-au dovedit eficiente. Vorbim aceeași limbă de business și discutăm cu principalii actori organizaționali impactați.

PERSONALIZARE

În procesele de consultanță ne întoarcem fiecare în mediile de business de unde am venit. Abordăm particularizat și personalizat situațiile clienților, îi însoțim în implementarea soluțiilor, pe care le adaptăm astfel încât să se potrivească perfect realității din teren.

Commercial Advisory

Domeniul Comercial

  • Translația din obiective strategice în planuri de acțiune la nivelul departamentului comercial;
  •  Managementul performanței și planuri de măsuri pentru creșterea performanței;
  •  Proces de management comercial – implementare și monitorizare;
  •  Conducerea echipei de vânzări pentru maximizarea performanței;
  •  Sprijin în creearea de Customer Plans în acord cu obiectivele organizaționale;
  •  Profil de top-performer în departamentul comercial. Planuri de dezvoltare profesională;
  • Diagnoză și intervenție la nivelul culturii de vânzări.
  • Diagnosis and intervention within the sales culture.

HumanAdvisory-01

Domeniul Capitalului Uman

  • Talent Management: Achiziție de Talente, Managementul Performanței, Motivație și Retenție;
  • Diagnoză și Intervenție de îmbunătățire la nivelul de Climat, Satisfacție și Engagement;
  • Diagnoza metodologiei de Recrutare și Selecție; construirea unui Assessment Center personalizat;
  • Analiza Nevoilor de Training;
  • Audit al funcțiunii de Training și Dezvoltare.