Tehnici esențiale de vânzări 

Context, descrierea cursului

În urmă cu foarte puţină vreme foarte multe cursuri de vânzări proclamau apariţia procesului de vânzare consultativă care ucidea şi ultimii vânzători tranzacţionali. Cursurile acelea vorbeau despre aflarea nevoii, despre generarea unei nevoi, diverse tehnici şi abilităţi menite să transforme omul de vânzări într-un consultant al clientului, care îi înţelege afacerea şi îl sprijină să ia cele mai bune decizii. Şi cu siguranţă a fost o etapă importantă.

Suntem într-un moment în care procesul de vânzare este mai mult decât atât. Clientul se informează cu două click-uri, și se pregăteşte înainte de întâlnire sau de discuţie extrem de uşor. În acest moment vorbim şi de tranzacţional, şi de relaţie, şi de caracter consultativ. Noul proces de vânzare este diferit, complet diferit, şi se schimbă rapid. Numai cei care înţeleg asta vor putea rezista.

Cursul “Tehnici Esenţiale în Vânzări” este diferit de alte programme similare prin natura practică a conceptelor prezentate în sală. Materialele, studiile de caz, au în vedere exclusiv tehnici verificate în practică şi care ţin seama de modificările structurale ale procesului descris mai sus. Sunt elemente concrete, care pot face diferenţa în procesul de vânzare.

Testimonial

“Dacă iniţial am fost puţin reticentă, fiind oarecum copleşită de experienţa celorlalţi participanţi, pe parcurs am văzut că dacă aplic cu atenţie tehnicile discutate, pot obţine rezultate neaşteptate. Cele două zile s-au desfăşurat foarte lin şi plăcut, ceea ce m-a ajutat să intru mai uşor în flow. Apoi, mi-a plăcut mult implicarea tuturor colegilor de curs, experienţele şi opiniile împărtăşite. Am învăţat că nu există un singur punct de vedere valid, dar, totodată, nu totul este discutabil’. Tehnicile sunt tehnici, clare şi fără dubii, dar felul în care le aplici trebuie într-adevăr raportat la context. Azi e prima zi de job după curs. Şi chiar începând de azi mi-am propus să aplic cu încredere ce am învăţat. It’s a new start. Vă mulțumesc!“

Irina Pătru, Account Manager – Free Communication

De ce să participi la acest curs?

 

Din temele prezentate

Audiența principală

Detalii logistice

Trainer – Cătălin Stancu