Noi editii open in perioada iulie-decembrie 2015

July 3rd, 2015   •   no comments   
Noi editii open in perioada iulie-decembrie 2015

 

In perioda iulie-decembrie 2015 Sfera Business organizeaza noi sesiuni ale programelor open, dupa cum urmeaza:

  • “Negociere in FMCG cu magazinele IKA” (editiile a doua si a treia)-28 iulie 2015 si respectiv 03 septembrie Bucuresti;
  • “Managementul Echipei” (editia a opta)- 29-30 iulie 2015, Bucuresti;
  • “Negociere si Influentare” (editia a doua)- 26-27 august 2015, Bucuresti;
  • “Tehnici in Vanzarea Consultativa” ( primele doua editii)- 24-25 septembrie si respectiv 19-20 noiembrie 2015, Bucuresti;
  • “Organizare.Productivitate.Time Management” (prima editie)- 15-16 octoembrie 2015;
  • “Coaching pentru performanta” (prima editie)- 26-27 octombrie 2015;
  • “Remote Management- cum conduc echipa in teritoriu” (prima editie)- 28-29 octombrie 2015;
  • “Managementul Echipelor de vanzari” (prima editie)- 7-8 decembrie 2015.

 

Negociere in FMCG cu magazinele IKA – Catalin Stancu, 28 iulie sau 03 septembrie, Bucuresti

In cea mai mare parte a companiilor din FMCG procesul de vanzare catre retelele IKA este impartit. Pe de o parte, negocierile de conditii comerciale, promotii, actiuni speciale, listarile de articole, care se deruleaza la sediul centralelor de achizitii si care in foarte rare situatii implica participarea colegilor din field respectiv din magazine.

Acestia din urma au un rol esential in derularea unei activitati comerciale profitabile cu clientul IKA. Unele organizatii au structuri complexe de “Field Implementation”, altele specialisti care lucreaza impreuna cu colegii lor ce se ocupa de vanzarile teritoriale in TT si in IKA deopotriva, iar altele pur si simplu au transferat aceasta responsabilitate managerilor zonali din TT.

Workshopul trateaza in mod special negocierea la nivelul maazinului si modul in care reusim sa maximizam rezultatele in implementare.

formularul de înregistrare

 

Managementul Echipei –29-30 iulie 2015, Bucuresti

Rolul de manager poate fi extrem de solicitant. Pentru majoritatea oamenilor, abilitatile necesare pentru a conduce o echipa nu vin în mod natural, aceasta insemnand ca trebuie invatate și aplicate sistematic, pana la adoptia lor.

Cursul are avantajul de a folosi atat metode de predare eficiente pentru a maximiza transferul de cunostinte si abilitati, cat si expertiza de management a facilitatorului. Aflat deja la a opta editie, se bucura de aprecieri de la participanti (pe care le gasiti in rubrica testimoniale de la pagina dedicata) iar materialele sunt imbunatatite continuu.

Mai mult de 40% din timp este dedicat jocurilor si studiilor de caz, elemente care asigura o interactivitate maxima. Se adreseaza atat managerilor de echipa cat si angajatilor high-potentials din companii, care au nevoie de structurarea cunostintelor in materie de management.

formularul de înregistrare

 

Negociere si Influentare – Catalin Stancu 26-27 august 2015, Bucuresti

Din cauza presiunilor pe care mediul economic și competiția acerbă le pun asupra clienților, multe dintre contractele pe care Vânzătorii le încheie au o profitabilitate mică. Deși ei se bucură că au reușit să încheie vânzarea, de multe ori propria lor companie se vede în situația de a-și diminua profitul sau, mai rău, de a face compromisuri ce se pot constitui în adevărate precedente nefavorabile.

Să știi să modifici propunerea comercială astfel încât să conservi profitabilitatea ofertei inițiale reprezintă o adevărată artă. Acest curs îi pregătește pe participanți cu abilitățile necesare negocierii. El acoperă principiile de bază ale negocierii, poziționarea negocierii în contextul de vânzare, tehnicile și tacticile clienților în negociere, precum și pregătirea variantelor de negociere pentru a obține cele mai profitabile deal-uri.

formularul de înregistrare

 

Tehnici in Vanzarea Consultativa  – Cătălin Stancu, 24-25 septembrie si 19-20 noiembrie 2015

Realitatea economică în care operăm s-a schimbat dramatic în ultimii ani. Competiția este din ce în ce mai agresivă, pe o piață în care prețul pare a juca un rol din ce în ce mai important.

Si totusi, intotdeauna vor exista elemente cheie care vor face diferenta intre un vanzator mediocru si unul cu rezultate exceptionale permanent. Cunoasterea pasilor proceselor de vanzare, a tehnicilor de folosit in situatii speciale, cresterea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii nostri si multe alte subiecte vor putea fi discutate impreuna cu un expert in domeniul vanzarilor tranzactionale si consultative.

A obține maximum posibil din resursele avute la dispoziție a devenit una dintre regulile de bază pentru mediul de afaceri de astăzi.

Un seminar care strange la un loc atat concepte fundamentale pentru maximizarea rezultatelor in vanzari cat si exemple si studii de caz relevante din experienta facilitatorului.

formularul de înregistrare

 

Organizare. Productivitate. Time Management– Catalin Stancu, 15-16 octombrie 2015

Presiunea la care trebuie sa facem fata devine uneori foarte greu de suportat. Proiectele la care participam, dead-lineurile scurte, sarcinile amanate, orele  petrecute peste program, acestea si multe altele pot conduce la blocaje de productivitate. Ne prindem uneori intr-o valtoare a activitatilor de care trebuie, in mod constient, sa ne scuturam.

Preocuparile zilnice nu sunt decat proiectia in termen scurt a obiectivelor, profesionale si personale. Si odata constienti de acest lucru ne este mult mai usor sa intelegem cum trebuie sa prioritizam. Ce ma duce mai aproape de indeplinirea obiectivelor? Care activitati sunt importante in acest context? Se aplica principiul si in viata personala?

Cu totii ne dorim sa “castigam timp”. Pentru a fi mai eficienti in rolurile profesionale, pentru a fi mai relaxati si a petrece mai mult timp cu cei dragi. Acest seminar poate fi revelator prin instrumentele usor de folosit si cu aplicabilitate imediata.

formularul de înregistrare

 

Coaching pentru performanta– Sorin Feroiu, 26-27 octombrie 2015

Workshopul tratează o gamă de subiecte privind principiile coaching-ului pentru performanta și acoperă arii de discuție ca:

  • introducere în coaching
  • schimbarea comportamentului
  • ce determină performanța în job?
  • pregătirea pentru coaching
  • observarea performanței,
  • stabilirea diagnosticului,
  • structura unei conversații de coaching,
  • tehnici de ascultare activă,
  • numeroase metode de adresare a întrebărilor,
  • oferirea de feedback și recunoașterea meritelor

Cursul este încărcat de exerciții, scenarii și studii de caz cu modele de discuții de coaching. Participanții vor parcurge numeroase exerciții individuale și de grup pentru a dobândi arta adresării întrebărilor potrivite și pentru a obține angajamentul și implicarea membrilor echipei în îmbunătățirea performanțelor de la job.

 

“Remote Management- cum conduc echipa in teritoriu”– Catalin Stancu, 28-29 octombrie 2015

Cea mai mare parte a membrilor unei echipe de vanzari, in FMCG si nu numai, isi desfasoara activitatea in alta localitate decat cea in care se gaseste sediul companiei. Se vad foarta rar, la una-trei luni, la sedinte in are se analizeaza rezultatele si se fac planurile pentru perioadele urmatoare. Cea mai mare parte a timpului si-o petrec la client, in masina ( cel mai probabil vorbind la telefon). Deprinderile organizationale sufocante bazate pe un birou si un program fix de lucru nu li se aploica, au un grad ridicat de independenta in ceea ce priveste organizarea propriei activitati si obtinerea rezultatelor.

In acest context special stilul in care managerul isi coordoneaza echipa este capital. Seminarul are un mix special de instrumente cu aplicabilitate imediata, studii de caz si exemple concrete din experienta de peste 15 ani in conducerea echipelor de vanzari a facilitatorului.

 

 

“Managementul Echipelor de Vanzari”– Catalin Stancu, 07-08 decembrie 2015

Lansam in decembrie seminarul dedicat conducerii echipelor de vanzari, dupa o munca asidua de pregatire a unui material cu totul special. Spunem asta pentru ca din experienta de foarte multi ani a membrilor echipei in coordonarea echipelor de vanzari, am extras substanta, adica punctele cheie pe care un manager trebuie sa le atinga in asa fel incat sa maximizeze performanta echipei lui. Caci despre asta este vorba.

Setarea si transmiterea obiectivelor, definirea indicatorilor de performanta si urmarorea lor, motivarea, dezvoltarea personala si profesionala a membrilor echipei, acestea si multe altele sunt subordonate unui rezultat fundamental: maximizarea rezultatelor companiei.

Un seminar absolut revelator plin de instrumente concrete de lucru si de studii de caz extrem de eficiente pentru o experienta de invatare cu totul speciala.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *