Negociere cu magazinele IKA pentru implementare exceptionala

Context, descrierea cursului

In cea mai mare parte a companiilor din FMCG procesul de vanzare catre retelele IKA este impartit. Pe de o parte, negocierile de conditii comerciale, promotii, actiuni speciale, listarile de articole, care se deruleaza la sediul centralelor de achizitii si care in foarte rare situatii implica participarea colegilor din field respectiv din magazine.

Acestia din urma au un rol esential in derularea unei activitati comerciale profitabile cu clientul IKA. Unele organizatii au structuri complexe de “Field Implementation”, altele specialisti care lucreaza impreuna cu colegii lor ce se ocupa de vanzarile teritoriale in TT si in IKA deopotriva, iar altele pur si simplu au transferat aceasta responsabilitate managerilor zonali din  TT.

In oricare dintre situatiile de mai sus, relatia la nivelul magazinului si modul in care sunt implementate masurile negociate la nivelul centralei de achizitii pot face diferenta catre rezultate exceptionale. Noi credem cu tarie ca implementarea poate fi, pentru fiecare companie, un diferentiator esential pentru succesul procesului de vanzare.

 

Testimonial

„Trainerul a oferit mult mai mult decat ma asteptam, a avut rabdare sa ne raspunda la toate intrebarile si sa trateze situatiile noastre practice raspunzadu-ne la toate intrebarile. Un training diferit de toate la care am participat prin situatiile relevante si foarte actuale”

Andreea Penta,

Key Account Executive- GSK

 

De ce sa participi la acest curs? Ce tratam?

Din temele prezentate

Auditoriu principal

Detalii logistice

Trainer: Catalin Stancu