Lorena Dragusel

Inapoi la echipa

 

Are o experienta de peste 10 ani in Call Center Business  (ultima si cea mai consistenta fiind in cadrul proiectului Microsoft Store – Arvato Services) ca Sales Specialist Trainer & Coach si Sales Coordinator.

Principalul ei focus este identificarea ariilor ce necesita imbunatatire in cadrul procesului de vanzare si negociere din diferite companii, prezentand noi perspective referitoare la metodologiile utilizate in cadrul programelor de training, acestea fiind personalizate pe produse si oameni. Totodata acestea sunt  menite sa creasca randamentul, prin identificarea motivatiei personale ce se transpune in mod direct in performanta din cadrul departamentului de vanzari al respectivului  business.

Certificarile ANC ca Trainer/Formator si COPC (Customer Operations Perfomance Center) la nivel international, ii permit sa dezvolte si sa faciliteze programe de training adaptate, personalizate pe cererile si metricele proiectelor cu care colaboreaza, oferind un echilibru intre timpul investit in programele de pregatire (motivationala, de comunicare, vanzari) si atentia dedicata atingerii obiectivelor.

In decursul anilor a dezvoltat, implementat si facilitat Training-uri de Motivatie,Comunicare si Vanzari integrate la nivel international in cadrul companiei Microsoft.