Cum lucram

Fiecare afacere isi are propriile nevoi. Noi lucram alaturi de dvs. pentru a ne personaliza abordarea si metoda in functie de natura afacerii si, desigur, de dorintele dvs. Cu toate acestea, fiecare din proiectele noastre va avea urmatoarele componente de baza. Acest proces in 4 pasi asigura calitatea serviciilor și recomandarilor pe care le facem.

1. CONTACTUL INITIAL

Un prim contact telefonic ne ajuta sa aflam cateva detalii despre fundamentele afacerii dvs., sa schimbam cateva informatii si sa stabilim o intalnire fata in fata. Consideram ca stabilirea unei relatii este atat de importanta, incat nu ne vom asuma un proiect fara sa-l cunoastem în prealabil pe client. Dupa contactul initial, vom conduce o cercetare preliminara și va vom transmite cateva intrebari spre a le lua în considerare inainte de intalnire.

2. INTALNIREA ȘI CUNOASTEREA RECIPROCA

In timpul intalnirii vom stabili care sunt obiectivele proiectului comun, cum îi vom măsura succesul și care este valoarea pe care o va aduce companiei dvs. Un acord de principiu va fi stabilit între cele doua parti. Mai mult decat atat, se vor pune bazele unei relatii de incredere. Dorim sa va cunoastem pe dvs. si afacerea dvs.!

3. PROPUNEREA DE PROIECT

In aceasta etapa, va vom prezenta o propunere care va cuprinde, in detaliu, metodologiile folosite în proiect si optiunile posibile de lucru, ca dvs. să le analizati si sa va dati acordul asupra lor. De asemenea, tot la acest moment vor fi discutati termenii contractuali, costurile și alte conditii ale proiectului.

4. IMPLEMENTAREA  PROIECTULUI

Vom lucra alaturi de echipa de proiect (task force) la implementarea solutiei agreate. Rezultatele va vor fi prezentate fie direct, fie printr-o metoda aleasa de dvs. pentru a primi raportul final. In aceasta etapa, finalizam proiectul si ii evaluam succesul. Puteti conta pe noi si pentru alte intrebari sau provocari pe care le veti intalni în derularea afacerii.

 

Catalin Stancu, Managing Partner

SferaZL28 copy