Cum a fost la “NeuroMarketing or How to sell to the brain” din 7-8 mai 2018

May 22nd, 2018   •   no comments   

Cea de-a doua editie a seminarului “NeuroMarketing or How to sell to the brain”, sustinut de Pablo Ferreiros Bennet in Bucuresti, a oferit participantilor oportunitatea de a descoperi “noul marketing”, care se adreseaza direct emotiilor.

In 7-8 mai 2018, pe parcursul celor doua zile ale workshop-ului, cei din sala s-au familiarizat cu conceptele si instrumentele de masurare  specifice neuromarketing-ului si si-au completat experienta testandu-le pe propria piele.

Astfel, sub atenta supraveghere a trainer-ului Pablo Ferrerios Bennet si a expertului David Varon, participantii au avut ocazia de a-si pune sub lupa rectiile celebrale pe care le-au avut in momentul interactionarii cu diversi stimului.

DSC_0099

Instrumentele biometrice aduse din laboratorul din Valencia – Eye Tracking Electroencephalography, FC (Face Coding), HR (Heart Rate monitors) si GSR (Galvanic Skin Response)  au scanat tot ceea ce se intampla la nivelul creierului in clipa in care, spre exemplu, unul dintre participanti vedea o reclama sau intra pe un website.

DSC_0238

DSC_0163

Tehnologia inovatoare a reusit sa surprinda atat emotiile pe care le simteau subiectii, cat si engagementul pe care-l generau la interactiunea cu anDSC_0204umite produse/materiale.

Seminarul “NeuroMarketing or How to sell to the brain” este un workshop dedicat celor care vor sa afle ce sta in spatele interesului pe care-l  manifestam fata de anumite produse / brand-uri. Cu ajutorul exemplelor concrete, pe parcursul celor doua zile de curs participantii vor avea oportunitatea de a se convinge ca emotia si generarea unei experiente pentru client este cea mai eficienta metoda pentru a obtine rezultatele scontate.  Mai multe detalii despre seminar pot fi gasite aici.

DSC_0019 DSC_0135

DSC_0135DSC_0107 DSC_0142

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *