9 principii fundamentale in merchandising

Context, descrierea cursului

In  cadrul procesului de vanzare sunt unele elemente cheie care pot face diferenta intre un rezultat bun si unul exceptional. Si merchandisingul este unul dintre ele. Nu ajuta doar negocierea unor conditii comerciale impecabile, setarea unor initiative strategice corecte si obtinerea din partea clientului a unor contraprestatii importante. Implementarea in magazin poate distruge tot daca nu este facuta corespunzator. Si multe din marile companii stiu asta. Tocmai de aceea, in ultimii ani, bugetele care au crescut cel mai mult sunt cele de trade marketing si din categoria acestora cele destinate promovarii la raft. Pentru ca, intr-un final, acolo are loc intalnirea cu consumatorul.

Sunt reguli certe care ar trebui sa se respecte in asezarea marfii la raft. Reguli inserate in cele mai noi concept de Catman si Category Vision, demonstrate de eye-trackingul pe consumator si experimentate in toate formatele de magazine. Despre aceste reguli vom vorbi. Despre punctele cheie la care trebuie sa fiu atent, despre vizibilitate, despre fluxurile din magazin, despre atentia consumatorului, despre standarde obligatorii si multe altele.

Pentru ca un merchandising inexistent sau facut gresit poate strica un proiect minunat. Acolo, la raft, trebuie sa convingem sis a facem diferenta.

 

Testimonial

“Un curs prietenos, interactiv, cu foarte multe exemple din activitatea noastra de zi cu zi. Au fost si elemente noi, care aduc un plus de valoare si care ne ajuta sa intetelegem mai bine ce s-a schimbat in merchandising si cum trebuie sa ne adaptam. Multumim, Catalin!”

Andreea Barbu

Key Account Executive- Alka Romania

 

De ce sa participi la acest curs? Ce tratam?

Din temele prezentate

Auditoriu principal

Detalii logistice

Trainer: Catalin Stancu