10 obstacole în comunicare și cum le depășim

Context, descrierea cursului

De fiecare dată când comunicăm urmărim aceleaşi patru scopuri principale: să fim receptaţi (auziţi sau citiţi); să fim înţeleşi; să fim acceptaţi; să provocăm o reacţie (o schimbare de comportament sau de atitudine). Nereuşita în atingerea acestor obiective înseamnă că ceva în derularea comunicării nu funcţionează corespunzător, adică a interferat ceva în transmiterea mesajelor. Barierele în comunicare se produc atunci când receptorul mesajului comunicat nu receptează sau interpretează greşit sensul dorit de emiţător. De aceea cursul acesta își propune atât să ajute la conștientizarea tipurilor de bariere în comunicare cel mai des întâlnite, dar și să ofere soluții eficiente în acest sens.

Testimonial

“Am venit la curs cu așteptări foarte mari, cum e normal de la un trainer cu experiență și pot să spun că așteptările mi-au fost cu mult depășite. Toate informațiile au aplicabilitate practică imediată, iar metodele de depășire a barierelor de comunicare prezentate sunt nu numai eficiente dar și relevante pentru mediul de afaceri din România.”

Dan Lupu, General Manager – First Advertising

De ce să participi la acest curs?

Din temele prezentate

Audiența principală

Detalii logistice

Trainer – Elena Badea